پس از پایان مذاکرات ایران و امریکا در سوئیس، هیأت جمهوری اسلامی راهی تهران شد.احمد صمدی از بورگناشتوک، جمعبندی گفتوگوها، توافق بر سر تشکیل کمیته نظارتی و محورهای مذاکرات فنی را گزارش میدهد.