
ممنوعیت تلفنهای هوشمند «روند کار ادارهها را مختل کرده است»
اجرای ممنوعیت استفاده از تلفنهای هوشمند توسط طالبان، فعالیت نهادهای دولتی را با اختلال گسترده روبهرو کرده است. کارمندان دولتی میگویند که با حذف ابزارهایی مانند واتساپ و ایمیل، بخش بزرگی از مکاتبات و هماهنگیهای اداری عملاً متوقف شده است.


















