مارکو روبیو، وزیر خارجه امریکا، میگوید مذاکرات مربوط به آتشبس در لبنان بخشی از تفاهم میان تهران و واشنگتن نیست و امریکا این پرونده را جداگانه با دولت لبنان پیگیری میکند.