در حمله شبهنظامیان به یک مرکز امنیتی در کراچی، سه نیروی امنیتی پاکستان کشته شدند. پولیس ایالت سند اعلام کرده در درگیری متقابل، سه مهاجم نیز از پا درآمدهاند. مسئولیت این حمله را گروه جماعتالاحرار، شاخه انشعابی تیتیپی، بر عهده گرفته است.
فضل عزیز، خبرنگار، جزییات میدهد.