شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، در نشست خبری مشترک با مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران با خوانش یک چهاربیتی فارسی، بر دوستی و همراهی اسلامآباد با تهران تأکید کرد.