امریکا طی هشت ماه گذشته ویزای شش هزار دانشجوی خارجی را به دلیل نقض قوانین امریکا و اقامت بیشتر از اعتبار ویزا، لغو کردهاست.
نیلوفر رستمی، گزارش میدهد: