ادامه بحران بیآبی در ایران
مقامات ایران گفتهاند، ذخایر سدهای تهران به پایینترین سطح یک قرن اخیر رسیده و سدهایی چون لار، لتیان و ماملو در وضعیت بحرانی هستند.
جزییات بیشتر را با علی شیرازی، دنبال میکنیم: