شماری از شهروندان ایرانی مقیم امریکا همزمان با مسابقه فوتبال تیم ایران، در واشنگتن دیسی تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنان گفتند هدف از این تجمع، رساندن صدای مردم داخل ایران به رسانهها و مقامهای امریکایی است.مرضیه حسینی جزئیات میدهد