روند اخراج افغانها از ایران ادامه دارد؛
طالبان اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ هزار افغان از ایران اخراج و به هرات بازگشتهاند.
گفتوگو با امینالله حبیبی، تحلیلگر ارشد