منابع در هرات میگویند که روند اخراج اجباری مهاجران افغان از ایران همچنان ادامه دارد. به گفته آنها، بسیاری از مهاجران بدون اجازه جمعآوری اموال و داراییهایشان اخراج شدهاند و پولهای شان از آنان گرفته شدهاست.
رحمان کاکر، گزارش میدهد: