در پی تحولات اخیر و افزایش رایزنیهای دیپلماتیک در منطقه، موج تازهای از تماسها میان مقامهای ارشد کشورهای خاورمیانه شکل گرفته است. وزیران خارجه قطر و عربستان سعودی میگویند تلاش برای جلوگیری از تشدید بحران همچنان در اولویت کار آنان قرار دارد.
نرگس هورخش جزییات میدهد.