کمیسیون بهداشت مجلس جمهوری اسلامی میگوید سطح زیر کشت خشخاش در ایران به حدود ۳۲ هزار هکتار رسیده؛ رقمی که بیش از سه برابر سالهای گذشته است. در بخشهایی از دامنههای زاگرس، برخی کشاورزان به جای گندم و نخود به کشت خشخاش روی آوردهاند.
جزییات بیشتر در گزارش سامان رحمتیان: