شریف: پاکستان در مبارزه با تروریسم قربانی های زیادی داده
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در سخنرانیاش در سازمان ملل گفت، که پاکستان برای مبارزه با تروریزم قربانیهای زیادی داده است و اگر فداکاریهای پاکستان نمیبود، تروریستان اکنون در نیویارک قدم میزدنند.