یک شهروند از هرات: «دیدم که ماموران امر به معروف زنان را به موتر بالا میکردند»

«امشب ۳ سرطان من و همسرم پیش داکتر رفته بودیم. همسرم به حساب هراتیها حجاب و به حساب کابلیها چپن پوشیده بود. او گفت شام شده، داکتر نزدیک است و و طالب نیست مشکلی پیش نمیآید. از یک طرف چون باد زیاد بود، چادر نماز برایش دشوار بود و در باد کنترول نمیشد.
