
یوناما تایید کرد که در حمله پاکستان به ننگرهار غیرنظامیان کشته شدهاند
دفتر نمایندگی ملل متحد در افغانستان اعلام کرد در حملات شنبهشب پاکستان به ولسوالیهای بهسود و خوگیانی ننگرهار دستکم ۱۳ غیرنظامی کشته و ۷ نفر دیگر، از جمله زنان و کودکان، زخمی شدند. با این حال، سازمان ملل گفته است که در حملات پکتیکا گزارشی از تلفات غیرنظامیان وجود ندارد.



















