
واژگونی یک بس مسافربری در بادغیس ۹ کشته برجای گذاشت
مقامهای طالبان در ولایت بادغیس تایید میکنند که واژگونی یک بس مسافربری در منطقه موسوم به «پُشته لامان» در انتهای مسیر سختگذر بند سبزک در این ولایت ۹ کشته و ۳۵ زخمی برجای گذاشته است. این بس ۴۵ مسافر را از هرات به قلعه نو، مرکز ولایت بادغیس انتقال میداد.



















