
طالبان در یک هفته دستکم ۳۱ نفر را شلاق زده است
دادگاه عالی طالبان گزارش داد که محاکم تحت امرش در سراسر کشور دستکم ۳۱ نفر را در جریان یک هفته گذشته به اتهامهای مختلف شلاق زدهاست. این افراد در ولایتهای کابل، فاریاب، بلخ، ننگرهار و هرات به ضرب شلاق مجازات شدهاند.



















