
آلمان ۲۰ پناهجوی «مجرم» افغان را به کابل اخرج کرد
وزارت داخله آلمان میگوید ۲۰ مرد افغان که در این کشور مرتکب جرم شده بودند را صبح روز پنجشنبه با یک پرواز چارتر از میدان هوایی لایپزیگ به کابل اخراج کرده است. این وزارت گفته که افراد اخراجشده حکم اخراج قطعی داشتند و به جرایم جنسی، وارد کردن صدمه بدنی و مواد مخدر محکوم شده بودند.



















